Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kapcsolat-Szex-Szerelem

Megosztjuk gondolatainkat, tapasztalatainkat, érzéseinket a szex, szerelem és párkapcsolat témákban. Írjátok meg Ti is, kommenteljétek bátran, érdekel véleményetek. Ha van személyes történetetek vagy megihletett bármelyik bejegyzés, azt is írd meg bátran, szívesen vesszük.

Friss topikok

HTML

 

Megint megosztok egy olvasói levelet, ami a színes világról szól és az elfogadásáról, hogy nem vagyunk egyformák.
 
Volt pár alkalmam mikor konkrétan tapasztaltam ezeket az érzéseket. Félni az újtól a múlt sebei miatt vagy Főnixként meghalni, hogy a következő pillanatban újra kezdjem az életem. Azt az arcomat mutassam, ami kendőzetlenül én vagyok. Ha álarcot húzok, akkor pillanatokra lehetek herceg,de idővel diszharmónia keletkezik és feszültséget generál. Megtanultam azt mutassam magamból, amilyen ténylegesen vagyok. Az igazi lényemet szeresse és ne az álarcot, ami később úgy is lehull és mennyire felemelő. Szinte éreztem azt a könnyedséget. Látni, hogy visszaköszön az őszinteség. Nyitott könyv az élete és az életem. Bármikor belenézhetnék és vissza is a levelezéseinkbe, és még sem tesszük Itt jön be a bizalom, látjuk párunkon, hogy őszinte, hogy lehetne félelemtől megbénítva kapcsolatot kezdeni és folyton rettegni?! Az egyik legveszélyesebb dolog a párunk kezébe adnunk szívünket-lelkünket és azt csinálhat vele, amit szeretne,de egyben a legfelemelőbb, annak ellenére, hogy koldusnál is koldusabá tehetne.
 
Hűség szintén alap a kapcsolatban fel sem merül bennem és csodálkozva néztem, amikor azt hallottam gumival tegyem ha megteszem, mert a férfiak ilyenek.. Ezt még a mai napig nem értem, hogy kapcsolatban , hogy is merülhet fel ilyesmi. Volt nyitott tenyérrel is szerelem. Akkor ment és jött mikor szeretett volna .Sőt ha haza akart  menni szüleihez megtehette, 4  napra Erdélybe  kapott ölelést és csókot és vigyázzon magára. Már most hiányzik és várom szeretettel vissza. Mikor vége lett azt mondta, hogy az se jó ha mindent megengednek, mert nem érzi, hogy szeretem és hogy fontos lenne nekem. Pedig fontos volt és azt kapta, amire kért higgyek benne megkapta nem tudott mit kezdeni vele. Volt még egy ilyen,a ki azt kérte vegyem fel a pólóm és ezt magával viszi, a hétvégi továbbképzésére. Neki is várlak szeretettel és hiányzol. Miközben otthon sétáltattam a kutyáit a többiről nem is beszélve. Nem tudott szabadosságával mit kezdeni. Egy nagyon régi női barát folyton azt ecsetelgette, hogy mennyire felemelő, hogy barátja jön megy és és bízik benne és azt csinálhat, amit szeretne és más pasikkal is és párja  is más nőkkel. Kb. 2 évig működött és a távolság miatt húzták eddig. Havonta párszor találkoztak. A mai nap 54 évesen egy 42 éves pasival él boldog kapcsolatban és eszébe se jut más pedig utolsó 15 éve egészen szabados volt.
 
Sok helyen bizalmat szeretnének kapni és elfelednek adni. Mindent megtesznek, hogy szabadnak érezzék magukat és azt csinálják, amihez ténylegesen kedvük van és közben megemlítik, hogy menj légy férfi gyakorolj. Majd a következő pillanatban említesz egy 3-4 baráti összejövetelt, ahol csajok vesznek körül és ő az első ,aki szétszed, hogy képzeled a ribancokhoz mész) vagy ha veszel egy fogászati kezelést, akkor biztos egy fogorvosnővel kavarsz. Vagy csak nézem a bal szemét a lélek tükrét és zavarni kezdi, talán a lelkiismerete vagy a veséje, ami felkiált: belém lát.) Bizalom még mindig megvan, amíg egyszer csak otthon változás áll be érzed nem úgy mennek a dolgok és akkor kezdesz aggódni. Valami észrevétlenül zajlik a háttérben és ez otthon lecsapódik és óhatatlanul párkapcsolat rovására megy és nem értitek miért távolodtok. Ilyenkor jobb ha megmondjuk, őszintén, mint gyáván úgy intézni, hogy elkerülhetetlen legyen, hogy felálljon, miközben hullámokban feszíted a határait és átléped tudva azt, hogy elérted a célod és menni fog.
 
 Nő, férfi agy a nőnek szüksége van visszajelzésekre és jól esik nekik ha megkapják Kívülről, mert az hihetőbb számukra és kis flörttel még rá is tesznek egy lapáttal, azonban idővel elviszik az agyukat és azon kapod, hogy méreget , miért is van veled, megkérdezed és jön, hogy csak a tévét nézte és tudod nem mond igazat. A  pasik nem ilyenek elmennek és ha erre van szükségük lecsapják. Még a "megoldásokban"  gondolkodó férfi is megteszi. Volt idő, amikor igyekeztem barátilag tekinteni a bulik során megismert nőkre. Valakinél működött,de idővel megtaláltuk egymást , akinél szép lassan észrevétlenül megtörtént és nem ment barátilag. Innen maradt meg bennem, hogy ha már ilyenekre hajlik az ember idő kérdése és megtörténik a szétvallás az addigitól, mert minden beszéd ellenére valami nem stimmel és utat engedsz az újnak.
 
Most itt fekszem az ágyon és csodálom és alig hiszem. Mindaz, amire valaha vágytam azt most megkaptam és nem részleteiben, hanem egészében. Kirándulások, utazások, bulik, érdeklődés színház minden, ami fontos nekem, az most itt alszik és simogatom a fejét. Megtartva saját és magam Én-jét. Egyet kért ha dolgom is van ÉBREDÉSNÉL legyek ott egy 10 percre és így elkerüljük a páros magány érzését. Örülök, hogy létezik és köszönetet mondok. KÖSZÖNÖM..HAZAÉRKEZTEM és komolyan vehetem..miközben azt csináljuk mind a ketten, amit tényleg szeretnénk korlátozások nélkül...ez az igazi SZABADSÁG ..őszinteség az alapja és a többi jön magától. Játszmák nélkül!! Két ember,akik tudják mit és kit akarnak egymástól, élettől, maguktól és azt is tudom, hogy vannak emberek, hogy ezt másképpen látják, érzik és elfogadom, hogy léteznek, ettől olyan szép és színes a világ.)
 
Ha úgy érzed történeted megosztanád vagy segítségre lenne szükséged írj bátran .. válaszolok vagy ha párkapcsolati elemzést szeretnél, hogy illetek -e pároddal egymáshoz vagy pusztán a nevedben rejlő tehetségre vagy kíváncsi , ami benned rejtőzik és felszínre kívánkozik..azt is megmondom csak írj :: dokisenator@gmail.com ....miért halasztanád holnapra?!) írj))válaszolok
 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://loveexpressz.blog.hu/api/trackback/id/tr904522048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása