Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kapcsolat-Szex-Szerelem

Megosztjuk gondolatainkat, tapasztalatainkat, érzéseinket a szex, szerelem és párkapcsolat témákban. Írjátok meg Ti is, kommenteljétek bátran, érdekel véleményetek. Ha van személyes történetetek vagy megihletett bármelyik bejegyzés, azt is írd meg bátran, szívesen vesszük.

Friss topikok

HTML

 

Nem tudtok betelni vele így egy komlex ismerkedős szöveg nőknek társkeresőre)):
 
"Nincs kedvem eladni magam...és én sem veszek semmit..
egyszerűen csak csendben nézelődöm...
Nagy az Isten állatkertje!!...dehát vmiért bejöttem én is!..viszont tudom hol a kijárat, s csak addig maradok bent amíg meg tudom különböztetni magam az állatoktól... ...hisz biztos hozzám hasonlóan van más is aki csak benéz...mert sosem tudjuk hol találjuk meg amit keresünk...lehet hogy épp az állatkertben?? ))

Ne hajolj meg a sors előtt, csak azért, mert az úgy kívánja.Nincs jobb társ az erős szívnél, mely a kellő pillanatban átsegít a bajokon.Élj a szív törvénye szerint!
Lehetőleg ne ilyen életfelfogása legyen!!:
Háát, én valahogy úgy vagyok a Nőkkel, mint a zsiráffal..hogy úgy tetszik, tetszik, de azért otthonra nem kéne ))))
mindannyian rengeteg elutasítást kapunk a "valódi" életben.Rengetegen visszautasították már a közeledésem, olyanok, akiknek szerettem volna a Kedvese lenni ...az elutasítást is meg kell tanulni kezelni, s kemény dió...

Nem értem miért kell egyeseknek felháborodni, ha épp nem magyarázom körbe miért nem akarom megismerni jobban...Türelmet és elfogadást gyakorolni na az a nehéz tészta...felháborodni a legkönnyebb..s az alázatról már nem is beszélek.
Köszönöm szépen a kedves megjegyzéseket!
..de gondolván mindannyiunk könnyen kimerülő energiakészletére csak akkor válaszolnék ha látom értelmét..
Minden egyedülálló embernek sok szerencsét, s találja meg a puzzle-je hozzá tartozó darabját!vagy itt, vagy bárhol...
.A fizikai "burkot" az életre bízom(bár nagyon fontos, h számomra vonzó legyen és megőrüljek érte ), de amit szeretnék és ami nekem számít:
megbízható, érzelemmel teli és azt kimutatni is képes, intelligens, sármos, magabiztos, értelmes, sportos, türelmes ám céltudatos, jég hátán is megélő, világra nyitott, igazi FÉRFI..aki már nem arra vágyik, hogy az erejét fitogtassa, s elismerést hajkurászva ágyról ágyra repkedjen, hanem aki hisz és bízik magában, s aki csak arra vár, hogy megtalálja azt a lányt, akivel kiteljesedhet..s az a lány én lennék )

...na remélem ezzel elijesztettem akit el kell és bátorítottam aki amúgy is írt volna 
.Fénykép nélküli "bátor"lovagok neee, nektek ajánlanám az anonym szexrovatokat!
.és a farkad sem érdekel és a kiskutyád sem és a netről letöltött szuper modell fotód sem és nincs sem apa-komplexusom se nem vagyok pedofil és pont leszarom mennyi pénzt ajánlasz fel egy éjszakáért..és nem azért vannak a paraméterek megadva, hogy egy 198centis férfiember megsértődjön amikor közlöm h nem járhatok mindenhova sámlival, viszont egy kosaras lány biztos örülne neki...

és az észt nem feltétlen- bár azért értékelendő ha vkinek fontos önmaga fejlődése és tesz is érte ily módon- az egyetemmel adják de miért írja be vki hogy egyetemi végzettsége van, ha kb egyszer kivűről ránézett egy intézményre, vagy bement egyszer nyílt napra? 
Emberek!!!Hasonló hasonlót vonz!!csak igaz ez az alapelv???!!Hát nagyon remélem, kezdek elbizonytalanodni...
elnézést a nyomdafestéket nem tűrő szavakért de én is kijöhetek a sodromból 
Szerelem: Ahogy a szél meglebbenti a függönyt. Nem a szél, nem a függöny - a lebbenés.
Szerelem nélkül az élet nem több, mint faragatlan szikla, mely az isteni szobrász lábainál nyugszik a kőfejtőben.
A szerelem olyan, mint amikor bepisilsz...Mindenki látja Rajtad, de csak Te érzed )))))))))"
 
Ha úgy érzed történeted megosztanád vagy segítségre lenne szükséged írj bátran .. válaszolok vagy ha párkapcsolati elemzést szeretnél, hogy illetek -e pároddal egymáshoz vagy pusztán a nevedben rejlő tehetségre vagy kíváncsi , ami benned rejtőzik és felszínre kívánkozik..azt is megmondom csak írj :: dokisenator@gmail.com ....miért halasztanád holnapra?!) írj))válaszolok)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://loveexpressz.blog.hu/api/trackback/id/tr534545846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása